#Feeling Nuts verovert wereld

De nieuwste hype na de Bucket Challenge heet Feeling Nuts. Daarbij grijpen mannen, maar ook vrouwen naar hun kruis om aandacht te vragen voor zaadbalkanker. Als bewijs plaatsen ze de foto’s met de hashtag #feelingnuts op sociale media en dan nomineren ze meteen de volgende. De Feeling Nuts campagne bereikte inmiddels ruim 6 miljoen mensen! Dit is te zien op de website van de initiatiefnemers: www.checkonetwo.co.uk.

Zaadbalkanker is de meest voorkomende kanker bij mannen tussen de 15 en 40 jaar. Jaarlijks horen 750 Nederlanders dat zij zaadbalkanker hebben. Wie er op tijd bij is, heeft meer dan 95 procent kans op genezing. Het is belangrijk dat jongemannen hun ballen elke maand controleren. Dit kan gemakkelijk en snel met de gratis App “Check Your Friends” die Stichting Zaadbalkanker heeft ontwikkeld. Dus Check it out: download de App op www.zaadbalkanker.nl/app en check your balls. Met de App daag je ook nog eens je eigen vrienden via Facebook uit om zichzelf te checken.

App zelfonderzoek zaadbalkanker

Deel deze pagina via: